Cârmacii unui județ în paragină nu suportă rablele

Vicepreşedintele CJG, Cornel Hamza, pesedist de Ivești, a beneficiat de un mare sprijin politic din partea colegilor. Aceștia s-au unit pentru a vota un proiect de hotărâre inițiat la solicitarea sa, acela de a schimba 26ele cu 07ul. Fără alt 0 în față.

Conform Vieții libere, alesul local de la dreapta lui Bacalbașa a solicitat un alt autoturism de serviciu în locul Nubirei 26CJG pe motiv că acesta este „o rablă”. Hamza va merge de acum cu Octavia 07CJG.

„Nici nu pot să merg cu ea. Intră curent pe partea din dreapta, uşa nu se mai închide bine, are foarte multe probleme. Iarna trebuia să pun geaca acolo, pe unde intră curent. Ca siguranţă, era la pământ. Cea cu care am înlocuit-o consumă mai puţin carburant. Skoda Octavia nici nu era utilizată, stătea în parcul auto”.

Contribuabili pârliți, cu rable

Vă dați seama cât de proști ne cred ăștia dacă ei pot să creadă că noi putem să credem că n-au fost în stare să repare o ușă de mașină? O duci la tinichigiu, o centrezi în balamale, schimbi garnitura și gata!

Consumul îl „atenuezi” cu o biată instalație de gaz, omologată, computerizată, cu rezervor toroidal, care costă 550 de euro maxim, cu tot cu montaj și omologare.

Domnule Hamza, dacă aia e o rablă, mi-o dați mie, dom’le, să v-arăt cum se repară? Vreau s-o fac cadou unui amărât căruia i s-a dezmembrat Ticoul de la peste jumătate de milion de kilometri parcurși…

Apropo: o Nubira consumă mult și dacă, atunci când face „piața” în weekend la vreun supermarket, stă cu șoferul într-însa și motorul pornit câte o oră în parcare?… Că alea de la CJG Brăila par example, pe lângă faptul că sunt muuult mai bine întreținute, stau parcate vizibil, în fața „Casei albe”, tot weekendul, să vadă lumea că nu fac gheșefturi

Interesant este altceva: modul în care, fățiș, îi văd ăștia pe majoritatea celor care le plătesc salariile, le cumpără mașini, secretare, aghiotanți și alți trepăduși.

Vă dați seama că toți ăștia care umblați cu mașini de la Nubira în jos – Cielo, Matiz, Tico, Logan, Solenza, Dacii berline si breakuri – conform acestui cetățean ales și plătit de voi, umblați cu niste „rable”?

Da’ voi când ne faceți drumuri ca să ne putem lua mașini?

Acești inși cu aroganțe de feudali n-au fost în stare să administreze drumurile județene nici cât pentru niște rable. N-au marcaje, sunt pline de gropi, n-au indicatoare, ce să mai vorbim de modernizare.

Citește și CONSILIUL JUDEȚULUI MINTE, POLIȚIA SE FACE CĂ NU VEDE

În schimb, vin să ne povestească nouă despre rable. Are, domnilor tovarăși, și drumuri pentru mașini județul ăsta? Când o avea, ne-om lua și noi mașini. Până atunci e mai ieftin să mergem cu rable, nu ca parveniții pe banii noștri, cu mașini de fițe fără fond.

NubiraCJGNubira făcută de „rablă”, prea bună și ea pentru paragina din jurul ei. Foto: Google Stree View. Poză cu Hamza n-avem, dar oricum el nu schimba cu nimic situația…

, , , , ,

About Anghelos

Mihai Angheluță a debutat în cotidianul gălățean „Viața liberă”, în ultimul an de liceu, intervievand vedete din jazzul autohton la unul dintre primele festivaluri de gen. În anii facultăţii, a colaborat la două posturi de radio locale, ca redactor muzical, realizator de emisiuni și, ocazional, reporter. După licenţierea în filologie, nu a rezistat mai mult de doi ani ca profesor sau traducător. S-a reîntors la presă, fiind angajat redactor plin al „Vieţii libere” între 1999 și 2001. Specializat în investigaţii şi justiție, a evadat adesea în subiecte economice, reportaje, radiografii sociale, recenzii culturale ori spațiul virtual al internetului. Din presa scrisă a trecut la televiziune, fiind aproape un an reporter și realizator de emisiuni la Express TV Galaţi-Brăila. Cum presa a intrat într-un declin după 2000, a mai făcut o ultimă încercare, la un săptămânal sindical, timp de câteva luni. În fina, s-a văzut nevoit să facă o schimbare de domeniu. Cum jurnalismul e singura ocupație pe care a practicat-o cu entuziasm, iar răspândirea internetului a adus noi oportunităţi, s-a reapucat de scris în 2008, colaborator al unei publicații online, enzine-ul antidotul.ro. În 2011, a revenit la cotidianul în care a debutat. Și a constatat că jurnalismul angajat, cu atitudine, încă nu face rating major, cel puţin în provincie. Prin urmare, a inițiat ANTItudinea, o abordare critică a problemelor civice, găzduită de blogul colectiv madeingalati.ro. Pe acesta îl construieşte ca un viitor portal, o piață publică virtuală - spațiu de manifestare pentru o comunitate care-şi (re)descoperă spiritul combativ.

View all posts by Anghelos

No comments yet.

Leave a Reply