Vrei să nu mai stai la coadă la supermarket?Apelează la Billa din fostul Modern, ne anunță clickariada.ro. Acolo, dacă te știu pe nume, casirele te-ar putea invita în față și ar putea deschide o casă numai pentru tine!
Cică la Billa de la Winmarkt v-ați putea înscrie pe liste de câştig. Vă lăsaţi numele şi nu mai staţi la coadă. Astfel câştigaţi timp. Aşa a dedus autoarea duminică, la un rând destul de lung și lent, favorizat de faptul că, dacă tot erau puțini clienți, șefii de tură s-au gândit să deschidă doar o singură casă și aceea cam adormită.
La un moment dat însă, casierița s-a trezit brusc să nominalizeze un domn aflat printre ultimii din coadă, invitându-l să treacă la una din casele închise pentru că a chemat-o pe… (o altă angajată) şi va fi servit imediat.
Inutil de spus că abia când a apărut cea de-a doua casieriță – şi au trecut câteva minute bune, jenante şi pentru societatea respectivă, crede autoarea – li s-a spus şi oamenilor de rând de la rând că pot trece și ei la cea de-a doua casă abia deschisă.
Clientul nostru, nomenclaturistul nostru
În ce-l priveşte pe clientul respectiv (să-i spunem „C”, pentru că, la prima vedere, nu pare el să aibă vreo vină), numele sonor pe care-l poartă i-a dat de gândit bloggeriței de pe Clickariada.
Fiind o persoană cunoscută ca având foarte mulţi bani, ar fi putut evita o astfel de coadă la care, totuşi, s-a aşezat. Putea să trimită pe cineva să-i cumpere cele necesare. Sau să ceară să i se aducă acasă produsele. Deci omul s-a dus de plăcere la cumpărături. Poate vroia să retrăiască/experimenteze „statul la coadă” de pe vremea altui regim. Da, dar cu tot cu avantajele de nomenclaturist, când șmecherii de la partid și chelnerii restaurantelor de lux aveau rând peste rând!… Cum se mai bagă unii-n fericirea nostalgică a altora…
Un amănunt interesant, clientul nu părea deloc plictisit sau grăbit, mai ales că-și întinsese tacticos un tabloid de care părea foarte interesat până la sosirea casieriței…
Cum îi educi, așa te servesc!
Pe de altă parte, în ce ne privește, nu putem să nu fim de acord cu Monica cea supărată de pe clickariada.ro fiindcă nici nouă nu ni s-a-ntâmplat vreodată, indiferent cât de multă lume aștepta la coadă, să vedem toate cele patru case deschise la Billa din buricul centrului…
Prin urmare, ne bucurăm că a avut ideea s-o pastileze pe casierița cea foarte amabilă cu anumiți clienți cu nume sonor, cerându-i să noteze și ei numele. Pentru o viitoare servire peste (oamenii de) rând, cum se spune. În fond, și furnizorii ăștia, cum ți-i educi, așa te servesc, nu?…
Nu putem însă fi de acord cu ultima ei afirmație, aceea că va FACE TOT POSIBILUL SĂ NU MAI AJUNGĂ VREODATĂ la Billa de la fostul Modern. Ba să ajungi! Și de câte ori îi vei prinde cu obrazul gros, să li-l bați! Că-ți vom da și noi o palmă de ajutor… :)
23 iulie 2014
ANTIreklama, General, Pamflet